Formularz zgłoszenia do naprawy

Proszę wypełnić formularz, nasz serwis skontaktuje się telefonicznie w celu wstępnej weryfikacji usterki.

W przypadku braku kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej naprawa traktowana będzie jako płatna.

Przy urządzeniach akumulatorowych typu booster konieczne jest dołączenie oryginalnej ładowarki.

Przy nieuzasadnionej reklamacji użytkownik zostanie obciążony kosztami diagnostyki urządzenia oraz kosztami wysyłki.

Koszty diagnostyki wynoszą 40zł netto (49,50zł brutto), koszty wysyłki wynoszą: dla paczek do 30kg 36zł netto (44,28zł brutto), dla palety 200zł netto (246zł brutto)

Nazwisko *
Imię *
Firma
Adres odbioru urządzenia (magazyn, biuro, dom) *
Miejscowość *
Kod pocztowy *
Ulica i numer budynku *
Telefon kontaktowy *
E-mail na który zostaną przysłane informacje
dotyczące odbioru urządzenia *
Model urządzenia *
Numer seryjny *
Data zakupu (dd-mm-rrrr) * //
Nazwa sprzedawcy *
Dokładny opis usterki *
Do urządzenia dołączam * kopię dowodu zakupu (paragon) lub kopię dowodu zakupu (faktura VAT)

kopię karty gwarancyjnej

Kopię dokumentów można przesłać na adres email serwis@badek.pl
Przepisz kod z obrazka *
* Pola wymagane